donderdag 24 maart 2016

Weer niet goed

Vandaag weer bloedafname en tijd voor mijn maandelijkse spuit. Weer spannend al had ik niet echt gehoopt op goed nieuws. Mijn borst blijft pijn doen en de sterke stijging vorige keer stelt me ook niet echt gerust. Dat daar geen oorzaak voor is gevonden, betekent voor mij niet dat er helemaal niets aan de hand was en is.
En zo blijkt, ook nu weer een forse stijging van de tumormarker. De dokter sprak haar vermoeden uit dat er toch ergens iets aan de hand is dat ze niet hebben kunnen zien met de CT-scan. En dus is het wachten op de pet-scan en ga je bijna hopen dat er dan wel iets te zien is. 4 april scan, later die week resultaat. En intussen wachten, zoals zo vaak. Zucht.

2 opmerkingen:

  1. En zo blijven ook deze paasdagen getekend door angst. Maar hopelijk heeft Fee paaseieren kunnen rapen (de jongste lijkt me nog wat te klein) en delen met iedereen, en hebben jullie dan toch wat paasvreugde gekend. En ondertussen duim ik voor een 'relatief goed' resultaat op 4 april.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik duim ook mee voor een zo goed mogelijk resultaat 👍

    BeantwoordenVerwijderen